مرکز فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران

مرکز فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران
مرکز فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران

 

کاشی و سرامیک یکی از مهم ترین مصالح استفاده شده در ساختمان می باشد که با انتخاب درست آن، میتوان به جذابیت طراحی داخلی قسمت های مختلف خانه (سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و…) افزود. همچنین بهتر است در انتخاب کاشی و سرامیک علاوه بر طرح آن، به کیفیت نیز توجه نمود. چرا که پس از اجرای کاشی بی کیفیت، با مشکلاتی مانند ترک خوردن کاشی و تغییر رنگ آن مواجه میشوید.

همچنین کاشی و سرامیک دارای مزایا و نقاط قوت بسیار زیادی هستند که در ادامه مطلب به آنها مپبردازیم.

 

مرکز فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران
مرکز فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران

 

تعمیر و نگهداری کم
از آنجا که کاشی های باکیفیت، بسیار با دوام هستند، نیازی به نگهداری زیاد ندارند. یعنی آنها یک سطح صاف هستند که به راحتی تمیز میشوند. همچنین اگر بخواهید میتوانید هر 4-5 سال یک بار درزگیر را روی درز های کاشی خود بزنید.

مقرون به صرفه
کاشی های سرامیکی یکی از مقرون به صرفه ترین کفپوش های موجود در بازار هستند. هنگامی که شما هزینه اصلی خرید کاشی و نصب آنها را با ماندگاری و عدم تعمیر و نگهداری هزینه زیاد تعیین می کنید ، مشخص می شود که کاشی ها ارزشمند هستند.

 

مرکز فروش کاشی و سرامیک در تهران
مرکز فروش کاشی و سرامیک در تهران

 

ضد آب
کاشی های سرامیکی یک لایه محافظ لعاب دار بر روی سطح خود دارند که باعث می شود آنها در برابر آسیب آب، غیرقابل نفوذ باشند. به همین دلیل است که کاشی سرامیک ها اغلب در کف حمام استفاده می شود.

ارزش فروش مجدد
اگر قصد دارید خانه خود را به بازار عرضه کنید، نصب کاشی در خانه شما نیز می تواند در طولانی مدت سودآور باشد. اضافه کردن سرامیک مثلا به کف یک خانه میتواند، ارزش فروش مجدد آن را به طرز چشمگیری افزایش دهد. یک سرامیک کف جذاب می تواند هزاران دلار به ارزش خانه شما بیفزاید.

بیشتر بخوانید!!  تولید و ساخت روشویی کابینتی تهران

 

فروشگاه کاشی و سرامیک در تهران
فروشگاه کاشی و سرامیک در تهران

 

نمایشگاه کاشی و سرامیک باهر با داشتن حدود 25 برند از باکیفیت ترین و لوکس ترین کاشی و سرامیک های کشور و خدماتی رایگانی از جمله طراحی تخصصی و چیدمان کاشی متناسب با فضای شما قبل از اجرا، نظارت بر اجرا، تحویل بار و تفکیک بار، انتخاب کاشی مناسب را برای شما عزیزان راحت تر کرده است.

 

نمایشگاه کاشی و سرامیک، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی به صورت رایگان

مشاوره: 09122246515

امتیاز به مطلب post