ما امروزه مشاهده‌گر سبک‌های جدید، متنوع و زیبایی در طراحی دکوراسیون هستیم. طرفداران سبک‌های مختلف روز به روز درحال افزایش‌اند. افراد برای این‌که محل زندگی، محل کار و یا محل تفریح خود را متناسب با سبک و سلیقه‌ی خود طراحی کنند، از متریال‌های مختلفی کمک می‌گیرند. یکی از این متریال که برای هر نوع سبک و سلیقه‌ای متناسب است، کاشی و سرامیک‌ها اند. در سال‌های اخیر صنعت کاشی و سرامیک در ایران، با پیشرفت فوق‌العاده زیادی مواجه شد. در حال حاضر کشور ما یکی از بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردها و مزایای استفاده از کاشی و سرامیک آشنا کنیم. همچنین، بهترین مرکز فروش کاشی و سرامیک در کرج و تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

فروش کاشی و سرامیک در کرج
فروش کاشی و سرامیک در کرج

 

آشنایی مختصر با کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک‌ها یکی از متریال‌های بسیار لوکس و زیبا در ساخت و ساز هر نوع ساختمانی، محسوب می‌شوند. کاشی‌ها به دلیل مقاومت کم‌تری که نسبت به سرامیک‌ها دارند، بیش‌تر برای دیوار کاربرد دارند. اما سرامیک‌ها، (به‌خصوص از نوع پرسلانی) به دلیل مقاومت بالا در برابر هر نوع فشار و ضربه، برای کف، نما، حیاط و… مناسب هستند. با پیشرفت بسیار بالای صنعت کاشی و سرامیک، طرفدارهای آن روز به روز افزایش میابند و سرامیک‌ها به جای انواع سنگ‌های طبیعی، انواع چوب‌ها و… به کار می‌روند.

مزایای استفاده از کاشی و سرامیک

*همان‌طور که در قسمت بالا هم به این موضوع اشاره شد، کاشی و سرامیک‌ها متناسب برای هر سبک و سلیقه‌ای هستند. اگر شما علاقه‌مند به سنگ‌های طبیعی هستید، می‌توانید از سرامیک‌های طرح سنگ با رگه‌های فوق‌العاده طبیعی استفاده نمایید. اگر علاقه به چوب و پارکت و سبک روستیک دارید، سرامیک‌های طرح پارکت مناسب شما هستند. سرامیک‌های طرح چوب به قدری طبیعی هستند که محال است شما آن را از چوب طبیعی تشخیص دهید!

بیشتر بخوانید!!  فروش سرامیک اسلب در کرج و تهران

*یکی دیگر از مزایای سرامیک مرغوب، قیمت مقرون به صرفه آن در برابر سنگ و یا دیگر متریال است.

*مزیت دیگر سرامیک‌ها این است به هیچ وجه لکه‌پذیر نیستند. آن‌ها به دلیل لعابی که روی سطحشان دارند، همیشه ظاهری زیبا و بادوام خواهند داشت. البته باید به این موضوع توجه کنید که سرامیک‌هایی با قیمت و کیفیت بسیار پایین، لعاب باکیفیتی نخواهند داشت!

فروش کاشی و سرامیک در کرج
فروش کاشی و سرامیک در کرج

*کاشی و سرامیک‌ها به علت دارا بودن لعاب بر روی سطحشان، همیشه زیبا و درخشان باقی خواهند ماند و حتی باگذشت زمان هم کدر و رنگ و رو رفته نخواهند شد. حتی در برابر استفاده از مواد اسیدی و شوینده‌ی قوی، کاملا مقاوم هستند.

فروش کاشی و سرامیک در کرج
فروش کاشی و سرامیک در کرج

مرکز فروش کاشی و سرامیک

اگر به دنبال خرید کاشی و سرامیک هستید، ما یکی از بهترین این مراکز را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه کاشی و سرامیک باهِر، با سال‌ها تجربه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. این مجموعه علاوه‌بر فروش کاشی و سرامیک در کرج و تهران، خدمات رایگان و بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد. خدمات رایگان از جمله طراحی چیدمان کاشی و سرامیک در فضای شما به همراه نرم‌افزار تخصصی. برای مشاوره، اطلاع از قیمت‌ها و سفارش با ما در تماس باشید.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر، از صفحه‌ی اینستاگرام ما دیدن فرمایید.—-> bahertile_com

نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

مشاوره: 09122246515

امتیاز به مطلب post