فروش انواع کفشور در کرج

کفشوی برنجی کلاسیک 10x10
کفشوی برنجی کلاسیک 10×10

 

کفشور چیست؟

در قسمت هایی از ساختمان مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… که نیاز به تخلیه آب وجود دارد، دریچه روی سطح کف وجود دارد که آب را به فاضلاب منتقل میکند. به این دریچه که رابط کف ساختمان با فاضلاب است، کفشور میگویند.

کفشور ها در سایزها، شکل ها و جنس های متفاوتی وجود دارند. جنس کفشور ها ممکن است پلاستیکی، استیل و یا برنجی باشد. کفشورهای جنس استیل، هم دارای ظاهر زیبا و شیک تری هستند و هم از لحاظ کیفیت، بسیار مقاوم تر در برابر مواد شوینده و اسیدی میباشند.

کفشور ها میتوانند در اشکال و ابعاد متفاوتی مانند کفشور های خطی و مستطیلی، دایره ای، مریعی و یا مثلثی باشند که در ادامه کاربرد هر یک از آنها را بررسی میکنیم.

جهت نوسازی و بازسازی ساختمان در تهران و کرج از خدمات باهر استفاده کنید!

 

 

کفشوی استیل خطی 60 سانتی متری 8x60

در مکان هایی که حجم آب بسیار است مانند پارکینگ، استخر ها و یا حمام های بزرگ و لوکس، تخلیه آب مشکل میباشد و با کفشور های ابعاد کوچک و معمولی امکان پذیر نمیباشد. بنابراین استفاده از کفشور های خطی در این مکان ها مناسب است.

 

 

کفشور های سرامیک خور هم بصورت کفشور های مربعی و هم خطی در بازار عرضه میشوند. داخل این کفشورها ها سنگ و یا سرامیکی که در کف استفاده شده است، کار میشود و با کف ست میشود.

 

 

کفشور های سوپاپ دار دارای مزایای بیشتری نسبت به کفشور های عادی هستند. این کفشور ها که داخل آنها یک سوپاپ قرار دارد باعث میشود فقط هنگامی که وزن آب روی آنها قرار میگیرد باز شوند و آب را تخلیه کنند. در غیر این صورت همیشه سوپاپ آنها بسته است و از ورود حشرات و بوی نامطبوع فاضلاب جلوگیری میکند.

بیشتر بخوانید!!  مراحل تولید کاشی و سرامیک

 

 

فروش انواع کفشور برند جاستایم ، وال هنگ و… برای اطلاعات بیشتر با شماره 09122246515 تماس بگیرید.
امتیاز به مطلب post