کاشی لاکچری در تهران

کاشی لاکچری در تهران
کاشی لاکچری در تهران

 

کاشی های ابعاد بزرگ، دارای ظاهری لوکس و زیبا هستند، زیرا هرچه خطوط ملات کمتر باشد ظاهری با کمترین درز را برای دیوارها و کف به ارمغان می‌آورد. در گذشته استفاده از کاشی‌های سایز بزرگ (120*60 ، 80*80 و...) به سالن‌های تجاری مانند هتل‌ها و رستوران‌ها محدود بود اما در حال حاضر در فضاهای مسکونی و حتی سرویس های بهداشتی نیز کاربرد بسیار گسترده‌ای پیدا کرده است.

اگرچه کاشی‌های ابعاد بزرگ دارای زیبایی مدرن، تمیز و درخشندگی را به محیط زندگی ما می‌بخشند، اما با دکور به سبک سنتی نیز به خوبی کار می‌کنند. کاشی‌های سایز بزرگ در انواع مختلف از جمله سنگ، شیشه و پرسلان موجود هستند.

کاشی‌های بزرگ می‌تواند هم روی دیوار و هم روی کف استفاده شود. وقتی که روی دیوار به کار رود یک جایگزین بادوام برای رنگ نقاشی یا کاغذ دیواری به حساب می‌آید. خبری از رنگ‌آمیزی مجدد و نگرانی از کثیف شدن کاغذ دیواری در آینده نیست. از آنجا که کاشی است، می‌توان آن را فقط با یک دستمال تمیز کرد.

 

کاشی لاکچری در کرج
کاشی لاکچری در کرج

 

مزیت دیگر استفاده از کاشی‌های سایز بزرگ این است که وقفه بصری ایجاد نمی‌کنند که این یک ویژگی بسیار مهم برای کسانی است که کاشی‌های طرح‌دار انتخاب می‌کنند. برای حمل و نقل آن‌ها به مراقبت بیشتری نیاز است و هزینه‌های نصب آن بیشتر است و شاید نه تنها برای بلند کردن بلکه برای نصب نیز به دو نفر نیاز باشد. همچنین برای نصب کاشی‌های سایز بزرگ، دیوارها و کف باید کاملاً تخت و صاف باشند. حداکثر اختلاف یک هشتم اینچ در ۱۰ پا قابل قبول است. اختلاف بیشتر به این معنی است که لبه یک کاشی، از کاشی مجاور بالاتر است و سطح ناهمواری را ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید!!  فروش همتراز کاشی و سرامیک در کرج

 

کاشی لوکس در تهران
کاشی لوکس در تهران

 

کاشی‌های سایز بزرگ برای کاربرد در فضاهای باز عالی به نظر می‌رسند. کاشی بزرگ چشم را از منحرف شدن به سمت درزهای ملات بازمی‌دارد. اگر اتاقی با کاشی‌های ۱۲ در ۱۲ اینچ تصور شود، درزهای ملات چهار برابر خواهند شد و چشم را به خود مشغول خواهند کرد. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                       

کاشی لوکس در تهران
کاشی لوکس در تهران

 

نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

مشاوره: 0912224651

امتیاز به مطلب post