کاشی با کیفیت در تهران

 

کاشی با کیفیت در تهران
کاشی با کیفیت در تهران

 

توجه به کیفیت کاشی و سرامیک علاوه بر زیبایی آن، اهمیت بسیاری دارد. در اکثر مواقع روی بسته سرامیک و کاشی ها اطلاعاتی مربوط به آن مانند : درجه کیفی کاشی یا سرامیک، میزان جذب آب (WA) ، ضریب اصطکاک (COF) ، درجه ساییدگی (PEI) و مقاومتش در برابر سرما روی بسته درج شده است .

یکی از مهمترین پارامتر های مربوط به کاشی و سرامیک، درجه کیفی آنها میباشد که در 4 دسته (درجه1، درجه2، درجه3 و درجه4) وجود دارد. با توجه به این معیارها می توان کاشی سرامیک مناسب را انتخاب کرد که سرامیک کف بهتر است درجه1 یا درجه2 باشد، ولی برای دیوارها میتوان تا درجه3 نیز استفاده کرد.

ویژگی دیگر، میزان جذب آب کاشی و سرامیک (WA) است که WA مخفف Water obsorption  به معنای میزان جذب آب در کاشی و سرامیک می باشد. ما میتوانیم با استفاده از این ویژگی برای فضاهای بیرونی و مناطق مرطوب، کاشی مناسب را انتخاب کنیم.

مقاومت در برابر سرما و یخ زدگی یکی دیگر ار ویژگی های کاشی و سرامیک است که مقاومت آنها را در برابر سرما تعیین میکند.

 

کاشی با کیفیت در تهران
کاشی با کیفیت در تهران

 

این ویژگی به 4 دسته تقسیم میشود : 1- کاشی و سرامیک هایی که 7 درصد وزن خود آب جذب می کنند مانند کاشی های غیر شیشه ای – 2- کاشی و سرامیک هایی که بین 3 تا 7 درصد وزن خود آب جذب می کنند مانند کاشی های نیمه شیشه ای – 3- کاشی و سرامیک هایی که بین 0.5 تا 7 درصد وزن خود آب جذب می کنند مانند کاشی های شیشه ای- 4- کاشی وسرامیک هایی که بین 0 تا 0.5 درصد وزن خود آب جذب می کنند که کاشی و سرامیک های غیر قابل نفوذ می باشند.

بیشتر بخوانید!!  تولید و ساخت کانتر سرامیکی آشپزخانه در تهران و کرج

ویژگی بعدی ضریب اصطکاک کاشی (COF) که مخفف Coefficient of friction میباشد. این ویژگی مقاومت کاشی را در برابر لیز خوردن شرح میدهد. هر چه این میزان بیشتر باشد مقاومت کاشی و سرامیک در برابر لیز خوردن بیشتر است.

 

کاشی با کیفیت در تهران
کاشی با کیفیت در تهران

 

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

مشاوره: 0912224651

امتیاز به مطلب post