جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک 2020

 

کاشی و سرامیک 2020
کاشی و سرامیک 2020

 

محصولات کاشی و سرامیک به علت مزیت های زیادی که دارند در طی سالهای اخیر بین مردم بسیار محبوب شده اند. استفاده از کاشی و سرامیک بعنوان کفپوش و یا دیوارپوش بجای متریال های دیگر، بسیار رواج پیدا کرده است که علت های آن را در ادامه بررسی میکنیم.

یکی از مزایای استفاده از کاشی و سرامیک، آسان بودن تمیزکاری و نگهداری آن میباشد به این صورت که تنها با یک دستمال مرطوب کاملا پاکیزه میشود و خاصیت لکه پذیری ندارد. پس از طی سالها باز هم درخشندگی و زیبایی خود را حفظ میکند. مورد دیگر، مقاومت بسیار بالای سرامیک در برابر رطوبت، سرما، گرما، فشار، ضربه و… میباشد. همچنین با توجه به طرح های متنوعی که سرامیک ها دارند (طرح سنگ، طرح چوب، طرح سیمان، طرح کاغذ دیواری و…امکان انتخاب آن برای هر سلیقه ای مناسب و راحت است.

 

کاشی و سرامیک 2020
کاشی و سرامیک 2020

 

یکی از طرح های بسیار محبوب سال 2020، سرامیک هایی با طرح سنگ طبیعی و مرمر هستند. هر چند که طرح مرمر و سنگ سالهاست که بین مردم محبوب است ولی باگذشت زمان روز به روز به محبوبیت این سرامیک ها با سایز و ابعاد بزرگتر، افزوده میشود. این طرح در مدل های مختلف بصورت سرامیک های براق و یا مات با ابعاد متفاوت در بازار عرضه میشود. از این طرح میتوان در هر فضایی (کف سالن، دیوار سالن و سرویس و حمام، آشپزخانه و…) استفاده نمود،

 

کاشی و سرامیک 2020
کاشی و سرامیک 2020

 

یکی دیگر از سرامیک هایی که در سال 2020 بسیار رواج پیدا کرده، اسلب های سرامیکی یا همان سرامیک های با ابعاد بزرگ میباشند. این سرامیک های به علت سایز بزرگی که دارند هنگام اجرا، به بندکشی کمتری نیاز دارند و همین موضوع باعث ایجاد ظاهر شیک و زیباتری میشود.

بیشتر بخوانید!!  فروش کاشی های ضد اسید در تهران و کرج

 

کاشی و سرامیک 2020
کاشی و سرامیک 2020

 

نمونه دیگری از سرامیک محبوب سال 2020، طرح چوب و پارکت است. سرامیک هایی با این طرح جایگزینی مناسب برای چوب ها هستند. از مزایای این طرح میتوان به مقاومت بیشتر در برابر فشار و رطوبت اشاره کرد. به خصوص سرامیک هایی از جمله سرامیک پرسلان دارای جذب آب صفر هستند که برای مکان های مرطوب مناسب میباشند.

 

کاشی و سرامیک مدرن 2020
کاشی و سرامیک مدرن 2020

 

نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی به صورت رایگان

مشاوره: 09122246515

امتیاز به مطلب post