تفاوت کاشی و سرامیک

 

تفاوت کاشی و سرامیک

 

کاشی به اجسامی گفته می شود که فقط برای کار بر روی دیوار است و به دلیل نداشتن استحکام کافی نمی توان کاشی را برای سطوح کف کار کرد.

مقاومت کاشی در برابر فشار و سرما و گرما بسیار کم بوده و به همین دلیل تنها میتوان از آن ها در محیط های بسته و فضاهایی که رطویت ندارند استفاده نمود.

اما با این وجود کاشی ها دارای طرح های بسیار متنوع و زیبایی هستند.

 

تفاوت کاشی و سرامیک

 

سرامیک هم به اجسامی گفته می شود که هم برای دیوار و هم برای کف میتوان از آن استفاده نمود ولی به خاطر استحکامی که دارد بیشتر برای کف نیز استفاده می شود.

مقاومت سرامیک در برابر فشار و سرما و گرمای شدید و رطوبت نسبت به کاشی بیشتر بوده ولی تنها نوع خاصی از سرامیک ها که اصطلاحا به آنها پرسلان گفته می شود را می توان حتی در محیط های باز از جمله نمای ساختمان، حیاط، پارکینگ و… نیز استفاده کرد. زیرا این سرامیک ها در برابر رطوبت، سرما، گرما و فشار کاملا مقاوم هستند.

 

تفاوت کاشی و سرامیک

جذب آب سرامیک های معمولی بسیار کم و سرامیک های پرسلان ها در حدود صفر است. به همین دلیل استفاده آن ها بر روی دیوار و ارتفاع کار بسیار سختی می باشد که برای حل این مشکل از اسکوپ بندی استفاده می شود.

امروزه با توجه به پیشرفت وسیع صنعت کاشی و سرامیک، سرامیک هایی با تنوع بسیار زیاد و باکیفیت بالا تولید میشوند که انتخاب مناسبی بجای سنگ هستند.

بیشتر بخوانید!!  فروش سرامیک بوک مچ در تهران و کرج

میتوان از سرامیک های پرسلان برای نمای ساختمان، حیاط، پارکینگ و مکان های پرتردد نیز استفاده نمود.

 

تفاوت کاشی و سرامیک

علاوه بر ظاهر زیبایی که کاشی و سرامیک ها دارند، مزایایی از جمله قیمت مناسب تر به نسبت سنگ، وزن کمتر و کیفیت بسیار بالای آنها میباشد.

 

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

مشاوره: 09122246515

امتیاز به مطلب post