نقش کاشی در دکوراسیون داخلی

 

نقش کاشی در دکوراسیون داخلی
نقش کاشی در دکوراسیون داخلی

 

نقش کاشی و سرامیک در طراحی دکوراسیون:

ایجاد یک دکوراسیون شیک در هر جایی از خانه باعث بوجود آمدن یک فضای دلنشین و روحیه خوب در بیننده میشود. دقت در جزییات، رنگ و طرح کاشی و سرامیک در ایجاد یک فضای مدرن، کلاسیک و یا سنتی نقش بسیار مهمی دارد. کاشی های کوچک و یا بسیار بزرگ (اسلب) قادرند تغییرات بسیار باورنکردنی و زیبا در فضا ایجاد کنند. نقش کاشی و سرامیک در زیبایی راهرو ها را نمی توان نادیده گرفت. کاشی ها محیط بی جان را جان می دهند. استفاده از کاشی های طرح دار بین مبلمان خانه در حکم یک فرش، نشانه قدرت در این هنر است. در گذشته از کاشی ها و سرامیک های یک دست و یک رنگ در طراحی داخلی حمام و دستشویی استفاده می شد حال اینکه امروزه با توجه به نقش کاشی و سرامیک در طراحی داخلی استفاده از چندین رنگ برای تزیین کف و دیوار به کار می رود.

 

نقش کاشی در دکوراسیون داخلی
نقش کاشی در دکوراسیون داخلی

 

کاشی‌ها هم ازنظر ساختار و هم ازنظر طرح و رنگ به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که عموم مردم فقط به طرح و نقش کاشی توجه می‌کنند و اطلاعاتی از ساختار کاشی ندارند. آشنایی با ساختار کاشی به شما کمک می‌کند تا برای کاربردهای مختلف از کاشی­هایی با ساختار مناسب استفاده کنید لذا علاوه بر استفاده بهینه، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.  انواع کاشی ازنظر ساختار عبارت‌اند از:

کاشی پرسلانی: این کاشی پرتراکم به این دلیل که در دمای بسیار بالا پخته می‌شود نسبت به سایر کاشی‌ها بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار، سرما، گرما و رطوبت است.

بیشتر بخوانید!!  مرکز فروش کاشی و سرامیک در شمال تهران

کاشی موزاییکی: کاشی موزائیکی ترکیبی از مواد مختلف مانند شیشه، سرامیک، پرسلان و یا سنگ است که عمدتا روی یک سطح توری قرار میگیرند. تنها تفاوت بین کاشی سرامیک و موزاییک این است که موزاییک اندازه ای کوچکتر از سرامیک دارد و اکثر موزاییک ها دارای ابعادی حدود 2.5 سانتی متر میباشند.جهت نوسازی و بازسازی ساختمان از خدمات باهر استفاده کنید!

 

 

نقش کاشی در دکوراسیون داخلی
نقش کاشی در دکوراسیون داخلی

 

سرامیک اسلب: سرامیک های اسلب، سرامیک هایی با ابعاد بسیار بزرگ و یک تکه میباشند. این سرامیک ها که اغلب در سایز های 240*120 و 300*150 تولید و در بازار عرضه میشوند، در تمامی فضا ها کاربرد دارند. لازم به ذکر است که این سرامیک ها علاوه بر استفاده بر روی دیوار ها و کف سالن، برای ساخت کانتر آشپزخانه، روشویی و ظرفشویی، میز و… نیز کاربرد دارند. هیمنطور سرامیک های اسلب براحتی با هر سبکی هماهنگ میشوند.

 

نقش اسلب در دکوراسیون داخلی
نقش اسلب در دکوراسیون داخلی

 

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

مشاوره: 0912224651

امتیاز به مطلب post