فروش سرامیک اسلب در کرج و تهران

 

فروش سرامیک اسلب در کرج و تهران
فروش سرامیک اسلب در کرج و تهران

 

سرامیک اسلب، سرامیکی در سایز بزرگ میباشد که در کف، دیوار و یا نمای ساختمان هایی با فضا و مساحت زیاد کاربرد دارد. معمولا به سرامیک هایی با ابعاد بیشتر از 120*80 اسلب میگویند که رایج ترین سایز های اسلب ها در ایران، سایز 240*120 و 300*150 میباشد.

سرامیک های اسلب علاوه بر ظاهر شیک و زیبایی که دارند، دارای مزایایی چون استحکام در برابر ضربه، نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، نگهداری و تمیز کردن راحت و مناسب برای هر مکان با هر نوع آب هوایی میباشد.

 

فروش سرامیک اسلب در کرج
فروش سرامیک اسلب در کرج

 

همچنین این سرامیک ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع تولید میشوند و یک انتخاب بسیار عالی برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار میباشند. اسلب های سرامیکی مورد استفاده در فضای کلاسیک و همینطور قابل استفاده در فضای مدرن هستند و با هر سبکی به راحتی مچ میشوند.

از این اسلب ها میتوان برای دیوار پشت تلویزیون (TV Wall)، یک دیوار در سرویس بهداشتی، حمام، محل کار و یا بین کابینتی و روی کانتر آشپزخانه، کانتر و میز منشی و… استفاده نمود.

این مطلب را نیز بخوانید! بازسازی ساختمان با باهر

 

فروش سرامیک اسلب در کرج و تهران
فروش سرامیک اسلب در کرج و تهران

 

تنها عیب اسلب های سرامیکی قیمت بالای آنهاست. البته به دلیل مقاوم بودن و کیفیت بالای اسلب ها، پس از مدتی نیازی به تعویض و تعمیر آنها ندارید پس هزینه اولیه جبران میشود.

 

 

نمایشگاه کاشی و سرامیک در کرج، با جدیدترین متدهای طراحی سه بعدی در نمایشگاه به صورت رایگان

بیشتر بخوانید!!  فروش سرامیک کف در تهران و کرج

مشاوره: 09122246515

امتیاز به مطلب post